علم استنتاج

//-------------------------------------------\\

علم استنتاج

//-------------------------------------------\\

علم استنتاج

مرگ، معنای زندگی است.

  • ۰
  • ۰

ارسال شده در تاریخ : پنجشنبه ، ۲۳ خرداد ۱۳۹۲


جدیدترین کتاب دن براون به نام دوزخ

کتاب در حال ترجمه و ویرایش است که بزودی پس از اخذ مجوز چاپ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به علاقه‌مندان نوشته‌های دن براون ارایه خواهد شد.

“بگرد و آن‌را خواهی یافت."
رابرت لانگدون نمادشناس مشهور هاروارد با شنیدن پژواک این کلمات در سرش، روی تخت یک بیمارستان بیدار می‌شود. او هیچ اطلاعی ازاین‌که کجاست و چطور به آن‌جا راه یافته ندارد و حتی نمی‌تواند علت وجود آن وسیله ترسناک در میان وسایلش را توضیح دهد.
تهدید به مرگ، او و یک پزشک جوان، سی‌ینا بروکس، را به سوی تعقیب و گریزی فوق‌العاده خطرناک در فلورانس سوق می‌دهد و این تنها شناخت لانگدون از گذرگاه‌های مخفی و رازهای کهن است که می‌تواند آن دو را از دست تعقیب‌کنندگان ناشناس‌ نجات دهد.تنها چند بیت از شعر تاریک و حماسی دانته -یعنی دوزخ- راهنمای‌شان می‌شود و آن‌ها باید دنباله‌ای از رمزها که در اعماق برخی از مشهورترین آثار هنری دوره رنسانس مثل مجسمه‌ها، تابلوها و ساختمان‌ها مدفون شده‌اند را بگشایند تا سرانجام بتوانند معمایی را حل کنند که شاید و تنها شاید، بتواند به آن‌ها کمک کند تا جهان را از خطری مهیب نجات دهند...
کتاب حاضر که دوزخ نام دارد از یکی از خوفناک‌ترین آثار ادبی کلاسیک الهام گرفته شده، و هیجان‌انگیزترین و تفکربرانگیزترین رمان دن بروان تا به امروز است که شما را از همان اولین صفحه مجذوب خود می‌کند و تا آخرین صفحه رهایتان نخواهد کرد.


منبع : http://www.negarineh.ir

 

  • ۹۲/۰۴/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی