علم استنتاج

//-------------------------------------------\\

علم استنتاج

//-------------------------------------------\\

علم استنتاج

مرگ، معنای زندگی است.

  • ۰
  • ۰

دوزخ

رمان «دوزخ» دن براون رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، این کتاب که نشان‌دهنده بازگشت دن براون نویسنده پرفروش آمریکایی است، بار دیگر ماجرایی از رابرت لنگدان یک نشانه‌شناس برجسته از دانشگاه‌هاروارد را باز می‌گوید.

خالق کتاب‌های پرفروش «کد داوینچی» و «نماد گشمده» وقتی در ایتالیا بود از اشعار قرن چهاردهمی دانته برای نوشتن این رمان الهام گرفت. به همین دلیل ناشر این کتاب با استفاده از تصویر دانته روی جلد کتاب، که چشم‌اندازی از شهر فلورانس در پشتش دیده می‌شود، این روی جلد را طراحی کرده است.

دو روی جلد در دو طرح هر دو با عناصری یکسان برای بریتانیا و آمریکا طراحی شده است.

براون در زمان اعلام خبر انتشار کتابش گفته بود، گرچه زمانی که دانشجو بوده «دوزخ» دانته را خوانده بود، اما تا جستجوی‌های اخیرش در فلورانس بر تاثیر فلورانس بر سرودن این شعر و تاثیر و جایگاه آن بر دنیای مدرن واقف نشده بود.

او گفت: در این رمان خوانندگان را با خود به سفری عمیق به قلمروی اسرار می‌برد و از کدها، نمادها و راه‌هایی اسرارآمیز سخن می‌گوید.

به دنبال موفقیت «کد داوینچی» رمان‌های قبلی دن براون دوباره مورد توجه قرار گرفتند و میلیون‌ها نسخه از آنها در سراسر جهان به فروش رسید. تاکنون 190 میلیون نسخه از آثار این نویسنده در سراسر جهان به فروش رسیده است.

منبع ( با تصرف در متن ) : http://www.ghatreh.com

  • ۹۲/۰۳/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی