علم استنتاج

//-------------------------------------------\\

علم استنتاج

//-------------------------------------------\\

علم استنتاج

مرگ، معنای زندگی است.

  • ۰
  • ۰

گیتیس می گوید : [ثمره‌ی] سال‌ها نقشه کشیدن در سری جدید نهفته شده است.
به گفته‌ی گیتیس سرنخ‌ هایی بسیار واضح وجود دارند و اگر بتوانیم به جای گمانه‌زنی بر اساس جزئیات نامرتبط تصادفی ، بر [این] راهنمایی های واقعی تمرکز کنیم ، می توانند به ما بگویند که دقیقاً انتظار چی چیزی را در سال نو از شرلوک می توانیم داشته باشیم.

«مواردی [وجود دارند و] در این سری به ثمر خواهند رسید که ما سال‌هاست که برایشان نقشه کشیده‌ایم،»
«اما مردم چیز هایی را نیز خواهند فهمید که [نقشه‌ای از قبل برایشان] وجود نداشته. که [همان نکته‌ی] مورد علا‌قه‌ی من است. و سپس چیز‌های به شدت واضحی را که وجود دارند، نادیده می‌گیرند. مردم به آن ها تفاسیر عظیم [و عجیبی] وصله می‌زنند.»

گیتیس به بحث درباره‌ی یکی از تئوری های عجیبی که طی این سال ها دیده بود پرداخت . چیزی که ادعا می‌کرد نمونه‌ی بارزی از گمانه‌زنی‌های دیوانه‌ واری است که از جانب بسیاری از طرفداران دیده است.

«من تئوری یک نفر رو درباره‌ی خودکشی موریارتی خوندم، که همش بر اساس داستان‌های افسونگری گریم [نویسنده‌ی آلمانی] بود، و [ برای محقق شدن و فهمش] واقعاً یه پرونده‌ی سوابق لازم داشت [!] مثل یه راهنمای حاشیه‌نویسی شده‌ی اپیسود‌ها. واضحه که قرار نیست محقق بشه، چون لازمه یه چیزی باشه مناسب بیننده‌ی گه‌گداری، کسی که قرار نیست بگه «اه حالا گرفتم…» »

او این گونه بحث را پایان داد : « گاهی وقتا من از این چیزا مطلع می‌شم و [با خودم] فکر می‌کنم سطح ابتکار[شون] اعجاب انگیزه، اما این هم اعجاب انگیزه که فکر می‌کنید عاقبت قراره اون‌ طوری بشه ، چون واقعاً نیست [!]. »


لینک تئوری عجیب درباره‌ی خودکشی موریارتی: Click Here

منبع: RadioTimes

  • ۹۵/۰۷/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی