علم استنتاج

//-------------------------------------------\\

علم استنتاج

//-------------------------------------------\\

علم استنتاج

مرگ، معنای زندگی است.

  • ۰
  • ۰
استیون موفات آینده «شرلوک» را کمی روشن کرد.
او اذعان داشت که هم مارتین فریمن ، که در سری فیلم‌های «هابیت» هنرنمایی کرده ، و هم بندیکت کامبربچ که برای فیلم «بازی تقلید» در نقش «آلن تیورینگ» نامزد دریافت اسکار شده ،‌ برای پول نیست در این مجموعه ایفای نقش می کنند.
او افزود : « ما دو ستاره سینمایی در برنامه خود داریم. آن‌ها برای مدت زیادی است که دیگر نیاز نداشته‌اند این نقش‌ها را بازی کنند. آن‌ها [سراغ این مجموعه] بر می‌گردند چون دلشان می‌خواهد. »
« من از این که تا این‌ حد پیش آمده‌ایم شگفت‌زده هستم. من فکر می‌کردم وقتی که به شدت بدرخشند بتوانیم فقط یک سری دیگر را درست کنیم »
« هیچ گاه زمانی فرا نمی‌رسد که ما اجرای طولانی‌تری داشته باشیم . چون این چیزی است که این نمایش به آن تبدیل شده ،‌ یک لذت گاه‌و‌بی‌گاه که در آن سه فیلم نصیبتان می‌شود. روندش این گونه است. »
« به همین دلیل است که فکر می‌کنم به طور کامل پایان دادن به آن ، نامحتمل است. وقفه برای یک مدت چیز عجیبی تلقی نخواهد شد . می تواند تا ابد ادامه یابد و گه‌گاهی بازگردد. »
 او درباره سری چهارم گفت که داستان آن‌ بر اساس هیچ یک از داستان‌های مشهور «کانن دویل» نخواهد بود. : « داستان‌هایی هستند که ما به شیوه‌های مختلف از آن‌ها استفاده می‌کنیم. ما داریم از داستان‌هایی استفاده می‌کنیم که مردم خیلی با آن‌ها آشتا نیستند. حالا داریم به سراغ داستان‌هایی می‌رویم که به همان خوبی داستان‌های شناخته‌شده کانن دویل ولی کمتر معروف او هستند. »
« تا حدودی شگفت‌زده می‌شوم اگر این آخرین باری باشد که این برنامه را می‌‌سازیم ، اما قطعاً می‌تواند باشد. »
منابع:
RadioTimes
The Telegraph
  • ۹۵/۰۴/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی